loading...
Alooooo pas Kojaee ???
Ali بازدید : 39 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

میخاستم اتاقمو جاروبرقی بکشم و در حینش آهنگم گوش کنم! ام پی 3 مو روشن کردم شروع کردم با جدیت تمام جارو کشیدن بعد 5 دقیقه مامانم زد رو شونم. هدفونو در آوردم گفتم ، جانم مامان؟! گفت جارو خاموشه!!! منومیگی؟
.
.
.
داریم خانوادگی فیلم "خداحافظ بچه" رو نگاه میکنیم بابام با جدیت تمام میگه: جدیدا چقدر بچه گرفتن سخت شده قدیما اصلا اینطور نبود خانوم یادته چه راحت علی رو از شیرخوارگاه گرفتیم؟؟؟ - منو میگی ؟
.
.
.
رفتم مرغ خریدم ! یه دفه یه گدایی اومد جلومو گرفت گفت : مبارک باشه شیرینییشو نمیدی؟
.
.
.
همین الان بابام بیدار شد از اونوراتاق داد زد گف دیوانه کردی ما رو با اون شجریانت، کمش کن. منم کمش کردم. بعد گفت کدوم آلبومه؟ گفتم دودِ عود. گف زیاد کم نکن!!!!!
.
.
.
 به یه جایی‌ میرسه که از تهِ دلت فریاد میزنی‌ "به درک"! اون "جا" رو خیلی‌ دوست دارم !
.
.
.
قند هم نشدیم بیافتیم ملت برن تو کما !
.
.
.
آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه، یکی باشه همیشه تحویلش بگیره، بگیرتش تو بغل امضا هم بده که تحویل گرفته شده، پس گرفته نمی شود...! .
.
.
جدیدا هر کى عکس خودشو آپلود میکنه تو فیس بوک یه شعرم میزاره بالاش... یکى نیست بگه آخه مگه سنگ قبره !
.
.
.
آدم باس تو هر کاری یکی رو داشته باشه کنارش که قوت قلبش باشه تکیه گاهش باشه مشوقش باشه حتی تو دزدی! والا بخدا رابین هود هم اگه ماریانو نداشت همون اول کار واداده بود.
............................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اخلاقیات من چطوره ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 752